Background

fredag 1 april 2011

Vintage-tävling

Jag har skickat in ett bidrag till Stellas lilla blogg, som i mars hade en Vintagetävling. Jag behövde förvaring till mina rosor, så jag altrade en låda som jag klätt med papper från Pion Designs serier "Sagan om våren samt med tag och fjäril från urklippsarket till "Förgät mig ej".
I övrigt har jag använt mig av en gammal boksida, utstansad spets i Pions papper och en boksida, utstansad Martha Stewart-fjäril, metalldekos bl.a nyckel och lås, en stämplad gammal urtavla, blommor, pistiller och egen-handgjorda rosor i Pions papper. Naturligtvis har jag också rivna, trasiga och chalkade kanter!
Såhär ser mitt bidrag ut:

4 kommentarer:

  1. sv: Ja vi körde med spruta igår men det gick nästan sämre än sked. Jättekrångligt. Han bara ålar sig och spottar ut allt.

    SvaraRadera
  2. Hej kolla gärna in min blogg, finns två tävling upp nu!

    http://www.misshute.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. sv: Ja den har kommit till Örebro. Så gött! :) Verkligen billigt och finns ju väldigt mycket. !

    SvaraRadera
  4. sv: ja hejja hejja!! :) Vi håller oss inte till 20 g per dag. Det är lite olika. Men vi försöker hålla det så lågt som möjligt fast till en normal nivå. Vi vill inte chocka kropparna för mycket.

    Har du en annan blogg än denna? Eller varför kommer det inga nya inlägg. Eller du kanske helt enkelt inte uppdaterar?:P

    SvaraRadera