Background

måndag 23 maj 2011

Bidrag utmaning och trädgård

Idag har jag varit ute i trädgården och pysslat. En stor del av växterna i den gamla rabatten - runt den nu obefintliga dammen - ska flyttas till en ny rabatt. Jag hann inte så långt, men projektet är iallafall påbörjat vilket brukar betyda att det är slutfört inom en ganska snar framtid.
Kom på att jag nog ska ta fram kameran imorgon och dokumentera lite :-)

Efter trädgårdspyssel åkte jag och mina små-tjejer hem till kompisar för att överlämna ett försenat födelsedags-kort, dricka kaffe och leka.
Kortet har jag skickat in till en av utmaningarna i den Cyber-crop som Pysslarna anordnat i helgen. Mitt bidrag var till utmaningen "Måste vara med" och dessa måsten var:
* Handgjorda eller sydda stygn
*4 mönstrade papper
*Spets
*2 kort eller stämpelmotiv
*1 bit bakplåtspapper
och i övrigt vad man ville.

Såhär ser mitt bidrag ut (som jag för övrigt gjort efter mallen i ett tidigare inlägg!):

Ett ryggsäckskort till pysselvännen Karin!
*Jag har stygn runt alla kanter på ryggsäcken
*4 mönstrade papper, där pappret med grattishälsningen på är ett ton-i-ton-papper
*Spets på kanten av locket
*2 stämpelmotiv - paketet vid grattishälsningen och texten "Fikacheck" på tagen
*1 bit bakplåtspapper som jag vikt till en ficka för fika-checken!

Pyssliga hälsningar!

1 kommentar:

  1. Härligt att se att bloggen lever igen :) tack för ditt bud i Auktionen!

    Hälsningar
    Erika W

    SvaraRadera