Background

måndag 13 juni 2011

Dubbelvinst :-)

Vilken otrolig tur jag har...just nu!

Jag har lyckats vinna två gånger inom en vecka på fantastiska bloggen Mitt nya liv som skrivs av Erika Wilhelmsson. Hon har fantastiska tävlingar och utlottningar hela tiden och det var på denna blogg jag vann ett halsband för någon månad sen.

Först vann jag en auktion med en snygg affisch från o-råsa där hela det vinnande budet skänktes till Cancerfonden! Fram för mer sådana auktioner!


Affisch från o-råsa av Ingela P Arrhenius
Den andra vinsten var en utlottningsvinst från HilmaHome där jag vann ett tufft sängöverkast!

Jolly Sängöverkast - 107329
Jolly sängöverkast från HilmaHome
Vill du också ta chansen att vinna? Skynda dig in till Mitt nya liv - nya tävlingar och utlottningar dyker som sagt var upp hela tiden :-)

Sist men inte minst kommer en bild på det halsband jag vann i bloggen i mars och det kommer från Silverbiten.

Silverängel med bergkristall
av Gili Design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar