Background

söndag 26 juni 2011

Midsommar

Midsommarhelgen är över och den har bjudit på allt vad en svensk sommar kan erbjuda av väder - sol, regn och åska.
Efter en ordentlig regnskur på midsommarafton, så begav vi oss till Hägnan för lite fika, dans runt midsommarstången och kransbindning! Tidigare har jag kommit undan med att bara göra en krans, men i år var det två som ville ha kransar och vad gör man inte för sina barn...
Jag älskar ju som sagt var att pyssla, men att binda kransar tillhör inte mina starka sidor. Som tur är ska de ju pryda det sötaste vi har :-)




Våra små midsommarblomster!

2 kommentarer:

  1. Grattis du vann Auktionen om barntavlan. Gå gärna in och betala 200 kr till insamlingen genom att följa länken.
    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619

    När du gjort detta skicka då ett mejl till mig med vilken tavla du vill ha samt din adress. Erikawilhelmsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack för besöket inne hos mig och dina fina kommentarer! :D Dörrmattan är inköpt på HM Home. Söta flickor du har oxå! ♥ Ha det så gott och välkommen tillbaka - lovar att visa fler bilder på renoveringen framöver! :) Kram Emmeli

    SvaraRadera