Background

torsdag 17 november 2011

Kit-tävling!

Under hösten har Stellas haft en kit-tävling, där man kunnat delta i fyra olika utmaningar med samma kit. För alla utmaningar gällde några allmänna regler:
Använda 2 mönstrade papper och 2 dekorationer ur kitet.

Jag är ju ingen snabbscrappare, så jag fick ihop bidrag till två av utmaningarna.

FÄRG
Lek loss med färg - Använd 1-2-3 eller fler och skapa ett färgsprakande alster.
Jag gjorde en LO - Klättra, där jag lekte med kontrastfärgerna grön och rosa/röd.

Här hittar ni mitt Färg-bidrag i Stellas blogg.
Närbild på fotot samt dekorationerna med mina egengjorda blommor :-)


Vintage
Skapa i gammal stil
Här valde jag att altra en ask.


Här hittar ni mitt Vintage-bidrag i Stellas blogg.
Lämna gärna en kommentar som avtryck efter ditt besök, så blir jag glad :-)

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Det är bara jag.....
    Kanonfina grejer du gjort! Jag gillar verkligen dina färglada alster. Färgglada? Neej...färglada, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Tack Fru S! Och nog är det väl färg-glada?! Annars blir det ju bara en färg-lada... :-P

    /Erika

    SvaraRadera
  3. Lador brukar ju ofta vara färgade..i glatt röda färger.

    SvaraRadera
  4. Härliga färger! Och jag älskar fina askar, men det var längesen jag gjorde nån. Tack för tipset. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Anonym14:00:00

    Jättefina saker :-)

    /Carola, lingonochlime

    SvaraRadera