Background

lördag 29 september 2012

Massor med moln och lite knappar

Släkten utökas ständigt och jag brukar göra kort för att önska det senaste tillskottet välkommen till världen!

Pyssliga kusinen M har inom loppet av tre år fått två underbara pojkar, väl värda att fira! Storebrors kort var det allra första kort jag gjorde på "riktigt" sedan jag börjat med scrapbooking.



Min förkärlek till moln tycks hålla sig när man tittar på Lillebrors kort, som tillverkats nästan tre år senare. Detta skedde av en slump - en passande sådan :-)


Storebror fick ett kort när han fyllde ett år också och då hade jag börjat använda knappar (i massor) på mina alster.



I år blir det inget kort men vi hurrar extra högt för Storebror på hans födelsedag!!! Grattis från alla oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar