Background

fredag 12 augusti 2011

Bloggtorka i värmen

Storsand, Luleälven
Denna sommar, denna underbara sommar med många, många varma och soliga dagar har fått mig att överge mitt pysselbord helt! Inte en enda pappersbit har jag klipp eller skurit i. Jag har inte närmat mig pysselbordet annat än för att lasta av de nya inköp, för höstens pysslande, som jag köpt på någon av de marknader eller loppisar vi besökt!

Bloggen har också fått lida och blivit bortglömd, men allt har sin tid ;-)

Naturligtvis har jag pysslat och fixat med något i sommar. Man kan ju inte vara helt sysslolös :-) Det är barnens lekstuga som fått sig en make-over. Bilder utlovas senare...

Sommaren hänger sig kvar, men med svalare dagar och ibland också regn. Det börjar så smått klia i pyssel-fingrarna, så igårkväll röjde jag av mitt helt överbelamrade pysselbord. Nu är det dags att sätta sig ner igen och göra ett kort. Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar